Ya Allah, kau peliharalah akhlak pemilik blog ini agar dia sentiasa berada di jalan yang diredhai-MU. AMIN. Assalamualaikum dan Selamat Datang ... Terima Kaseh sudi singgah .. Please leave a comment or be my follower if you are glad to do so . twinkle, twinkle little star how i wonder who you are :) BE HAPPY.
H O L I D A Y S :)
11 JUNE 2015

Wednesday, June 10, 2015

Ujian Saringan UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA (UKM)

Assalamualaikum dan hai semua!
Jika sebelum ini aku ada berkongsi pengalaman temuduga bagi UITM, hari ini aku akan berkongsi kepada semua orang mengenai ujian saringan UKM. Selain UITM, UKM juga memanggil aku untuk ditemuduga namun aku tidak perlu ke universiti berkenaan. Aku cuma perlu menghantar sebuah video resume! sabar ajelah. aku sudahlah tidak berapa yakin untuk record video diri sendiri. korang boleh bukak dekat youtube untuk melihat contoh video resume yang dihantar oleh kami.



banyak perbezaan antara UKM dengan UITM. Korang boleh refer gambar berkenaan.
semoga apa yang kita idamkan tercapai. good luck semua :)

No comments:

Post a Comment